Veelgestelde vragen

Op deze pagina beantwoorden we de meest gestelde vragen, heeft u een vraag die hier niet tussen staat?  Een van onze specialisten helpt u graag verder!

SCHRIK NIET: Uw intercomsysteem zal u bellen vanaf een Frans nummer (beginnend met het code 0033…)

TIP: Nadat u de eerste keer bent gebeld is het het handig om dit (intercom)nummer als contact in uw telefoon lijst op te slaan, bijvoorbeeld onder “Voordeur”. Dan weet u de volgende keer dat het uw intercom betreft.

Hier zijn geen extra kosten aan verbonden!

De site “intratone.info” is de beheerders-website van uw apparatuur.
Op deze website kunt u het volgende beheren:

  • De namen en telefoonnummers van de bewoners
  • De toegangsmachtigingen
  • De tijdblokken van vrije toegang
  • Uw badges en afstandsbedieningen programmeren
  • De diverse apparatuur ter plaatse

ALLE WIJZIGINGEN OP DE WEBSITE LEIDEN TOT EEN UPDATE VAN DE AANGESLOTEN APPARATUUR.

Het aanmaken van een account op de site www.intratone.info is onmisbaar om uw “INTRATONE” apparatuur te kunnen opgeven en instellen.

Met het aanmaken van een sub-account kunt u rechten aan een tweede beheerder verlenen, met meer of minder beperkingen, voor één of meerdere van uw appartementsgebouwen.

  • We hebben data zoals namen, telefoonnummers, adressen nodig voor het correct gebruik. Al die data worden opgeslagen in onze beveiligde servers. We hebben verschillende servers op verschillende locaties en ze zijn allemaal beveiligd door OVH, de Europese leider in het beveiligen van gegevens.
  • De beheerswebsite, waar veel data wordt geregistreerd, is een beveiligde website met beveiligd login- en wachtwoordmanagement.
  • We zijn bezig met het verkrijgen van de ISO 14001-kwalificatie in alle stadia van het bedrijf. Dit is een doorlopend proces.

Maak direct een afspraak voor een demonstratie bij u op locatie

Afspraak maken

Contactpersoon uit uw regio: